Termíny

12.2.2018 - 11.5.2018 - Výuka v letním semestru 2017/2018

29.3.2018 - Děkanský den

18.4.2018 - Rektorský den

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Knižní publikace 2018

Publikace vydané v roce 2018 (1. 1. 2018 – 14. 2. 2018):


ISBN 978-80-245-2152-7, první dotisk 2. přepracovaného vydání, 246 stran, 380 Kč
DOI: 10.18267/pu.2016.kra.2152.7

Kniha poskytuje komplexní přehled všech nástrojů mezinárodního marketingu a jejich využití v rychle se měnícím globálním podnikatelském prostředí. Text je doplněn řadou příkladů a mini případových studií zaměřených na region střední a východní Evropy. Oproti prvnímu vydání byl obsah knihy rozšířen o nové trendy v mezinárodním marketingu. Reflektovány také byly změny v podnikatelském prostředí, které se odehrály v souvislosti s nedávnou globální ekonomickou krizí. Aktualizovány byly i všechny příklady a případové studie. První část knihy se zabývá analýzou podnikatelského prostředí, rizik spojených se vstupem na zahraniční trhy, formami vstupu na zahraniční trhy, mezinárodním marketingovým výzkumem a mezinárodními marketingovými strategiemi. Druhá část knihy se věnuje segmentaci, positioningu, targetingu a značkové politice a poslední část pokrývá všechny nástroje mezinárodního marketingového mixu. Přidána také byla zcela nová kapitola zabývající se současným trendem společenské odpovědnosti firem (CSR).

The book provides integrated overview of all tools of international marketing and their use in the changing global environment. The unique feature of the book are the mini-cases and examples that reflect the Central European reality. Compared to the first edition the content of the book is updated covering the recent trends in international marketing and the changes of the business environment in the post-crisis times and providing up-to-date examples and mini-cases.
The first section of the book covers analysis of the international environment, risks connected to the international expansion, modes of entry to foreign markets, international marketing research and international marketing strategies. The second section deals with international segmentation, positioning, targeting and branding and the third section discussed the tools of international marketing mix (product, pricing, distribution and communication). A new chapter covering ESR in international environment will be added to this section.