Termíny

18.9.2017 - 15.12.2017 - Výuka v zimním semestru 2017/2018

29.9.2017 - Děkanský den

17.11.2017 - Státní svátek

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Fuchs, J.: P&L FOOD Retail


ISBN 978-80-245-2130-5, VŠE, 1. vydání, 2015, 70 stran, A4Fuchs_PaL food retail

Publikace umožňuje detailní pohled na fungování moderní retailové společnosti. Konkrétně jsou popsány jednotlivé procesy.
Ke každé položce managerské P& L (profit & loss) autor vysvětluje její význam a zároveň se věnuje danému tématu z procesního hlediska chodu obchodního řetězce. Čtenář má tak možnost získat detailní znalosti ze zákulisí obchodu a pozná, že provoz maloobchodu je podstatně složitější, než si při návštěvě maloobchodní jednotky dokázal představit. Má možnost získat také informace pomocí jakých nástrojů a ukazatelů je obchodní řetězec řízen. Forma P & L je odlišná oproti neobchodním společnostem hlavně v části věnující se zboží. Témata jako obrat, marže, odpisy, inventury patří k managerským prioritám. Publikace se věnuje nejen provozu maloobchodních řetězců, ale popisuje i postupy při zvažování expanze na nové trhy. Zdokumentovány jsou zde parametry, které mezinárodní retailové společnosti používají při rozhodování, zda budou realizovat expanzi, jaké maloobchodní jednotky budou budovány, za jakých předpokladů je možné dosáhnout rentability a jaké zázemí včetně logistických center bude zapotřebí. Publikace je doplněna o základní slovník anglicko-českých retailových pojmů.

 

Jazyk publikace angličtina
Určeno pro studium
bakalářské
Dostupnost v prodejně a na e-shopu NO VŠE ANO