Termíny

18.9.2017 - 15.12.2017 - Výuka v zimním semestru 2017/2018

18.12.2017 - 1.2.2018 - Zkouškové období

-

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Stehlík, E.; Boučková, J. a kol.: Základy marketingu


ISBN 978-80-245-1760-5, VŠE, 4. vydání, 2011, 220 stran, A5Boučková_Základy market_2011

Smyslem předloženého učebního textu je především prezentace látky, a to ve velmi koncentrované formě, která je obsahem předmětu Základy marketingu. Učební text je proto třeba považovat za základ, který je pak dále přednášejícím rozváděn, aktualizován a doplňován praktickými ukázkami.

 

Jazyk publikace čeština
Určeno pro studium
bakalářské

 

Předchozí vydání a dotisky:

(Stehlík, E. a kol.: Základy marketingu)
ISBN 978-80-245-1169-6, VŠE, 2. dotisk 3. vydání, 2008, 220 stran, A5